Recenze studentů a absolventů

Na této stránce jsem pro vás sesbírala zkušenosti studentů, kteří kurzem prošli. Přečtěte si jejich zprávy, dopisy, poslechněte, co o kurzu říkají a jak po absolvování kurzu hrají na klavír.

Věřím, že vám to pomůže v rozhodování, zda je tento kurz vhodný právě pro vás.

Kurzem už úspěšně prošlo více než 800 nadšených studentů a stále přibývají další.

Budu moc ráda, pokud právě vás budu moct uvítat v dalším běhu kurzu!

Jaké mají moji studenti zkušenosti s kurzem? Tady jsou jejich příběhy:

5/5
Ahoj Evi, moc si vážím, že jsem mohl tento Tvůj kurz absolvovat. Je neuvěřitelné, kolik jsi toho dokázala připravit, jak hezky a do detailu vše funguje. Oceňuji nejen hudebního stránku kurzu, ale také technickou stránku, jako jsou vzhled a fungování webových stránek kurzu, kvalita zvuku, rychlost a profesionalita zpětných vazeb. U ZV bych se rád zastavil a zmínil se o motivaci, povzbuzování a osobním přístupu, který mě nesmírně nadchl. Každý detail, který ve ZV zmiňuješ, mi velmi pomáhá v dalším rozvoji a posunu dál, během krátké doby. Vracím se k nim opakovaně a kontroluji, jestli se mi daří vylepšovat slabiny. I když jsem nestihl projít všechna cvičení, ničemu to nevadí. Každý si volí své tempo a přístup. Dalším bonusem je, že studijní materiály a rozsah kurzu je tak široký, že se z něho dá čerpat ještě dlouhou dobu po jeho skončení a tím na sobě pracovat dál. Když to shrnu, skvělé, úžasné,neuvěřitelné, profesionální! Vím, že je za tím obrovský kus práce a proto děkuji Tobě i všem úžasným lidičkám kolem Tebe, kteří se na tomto skvělém projektu podíleli. Do budoucna přeji hodně stejně spokojených studentů, kterým hra na klavír přináší radost a odreagování od běžných starostí, tak jako mně. P.S. Pokud budeš chtít použít celou zprávu nebo jen jakoukoli pasáž z ní, nemám s tím problém a nechám to na Tobě.
Jiří Foltýn
Beroun
urz je velmi různorodý, což se mi líbilo. Velmi mi vyhovovaly vždy 2 týdny bez nové látky, kdy byl čas zažít nové skladby. Nových věcí je pro mou současnou úroveň opravdu dost, takže na nich budu moct pracovat i po skončení kurzu, a díky poslednímu bonusu mám i další skladby, na které se můžu těšit. Rozhodně kurz doporučuji a byla bych ráda, kdyby Eva připravila i další navazující kurz pro středně pokročilé, protože sama se dál posunu jen velmi ztěží a rozhodně mnohem pomaleji.
Petra Kroczek
Německo
Ahoj Evičko. Kurz je bezva i ten pro ty zacátečníky byl krásný. Naučila jsem se toho hodně hezkého.Jsem strašně ráda že vůbec něco tak bezvadnýho existuje.Nejsem zrovna nejmladší a tak mi to neleze do hlavy tak rychle,ale aspoň člověk dělá něco krásnýho a nezakrní. Trošku mě zlobí nahrávání,protože jakmile zapnu kameru,tak mi nic nejde,vypnu a hraju , asi jsem trémistka ,ale určitě nebudu sama.Prostě je mi dobře když můžu hrát. Přeji hezký den a moc děkuji za všechno,co jsem se naučila.
Jaroslava Peštuková
Lodhéřov okres Jindřichův Hradec
Krásný den přeji. Ráda bych poděkovala za kurz hry na klavír. Již jsem absolvovala kurz pro začátečníky. Jsem z něj opravdu nadšená. velmi mnoho mne naučil a učit bude,, až se k němu po jeho skončení budu vracet, abych upevnila, vše co je v něm sdělováno. Děkuji Evičce a celému týmu, za možnost jej absolvovat. Jste skvělí a svým přístupem a vedením podpoříte i ve zpětných vazbách. Děkuji Vám, ale i sobě, že jsem našla odvahu jej absolvovat. Není čeho se bát.
Pavla Ivanka Kubicová
Kolinec u Klatova
Milá Evi, kurz byl opět perfektní, skvěle vystavěný, ale po absolvování "začátečníků" a Kánonu už mě to nepřekvapilo :-). Moc se mi líbilo členění kurzu, postupné seznámení s jednotlivými hudebními epochami, s dalšími tématy z hudební teorie i s praktickým nácvikem, jak si poradit s doprovody lidových písní. Program byl opravdu nabitý a vyžadoval intenzivní přípravu, ale ty dva volné týdny vždy umožnily "dohnat skluz" a docvičit skladby. Moc mě baví učit se hrát na klavír pod Tvým vedením, je mi trošku líto, že kurz už končí, ale těším se na Elišku a Tvé další případné projekty v budoucnu :-).
Veronika Bromová
Adamov
5/5
Kurz je skvělý, krásné skladby mi přinesly hodně radosti, celkově je pro mě hraní na klavír momentálně velkou relaxací. Radost je to hlavní slovo, které vyjadřuje tento kurz.
Kateřina Bačovská
Borotín u Boskovic
Vážená paní učitelko, mám za sebou Váš kurz pro dospělé začátečníky a jsem asi v polovině kurzu pro mírně pokročilé.Oba kuzry se mi velice líbí, i když jsem ve druhém zmíněném kurzu neudržel krok. Oba kurzy máte velice pečlivě vypracované, pro nás studenty opravdu přívětivé, plné užitečných rad, které jsou tak důležité zvláště pro to, aby si každý začínající věřil, že jeho úsilí a touha může přinést výsledky a uspokojení. Po prvním kurzu jsem cítil, že je veliká naděje, že se zájemce může i touto formou velice mnoho naučit. Druhý kurz je mnohem náročnější na čas a pro mě je nesrovnatelně obtížnější hlavě nárokem na levou ruku včetně čtení not. Mým hlavním nástrojem jsou housle, na které jsem se začal učit jako dospělý, klavír mě láká možností porozumět tvorbě akordů a doprovodů. Každému, kdo touží i jako dospělý po aktivním setkání se s hudbou bych doporučil právě Vaši pomoc ve formě kurzů, nebo i videjí . Každému bych přál, aby si to mohl nějakým způsobem dopřát. Dle svých zkušeností Vaše kuzy velice doporučuji a Vaší práci opravdu obdivuji. Přeji Vám, abyste měla vše potřebné pro toto působení mezi těmi, kdo hledají krásu v hudbě.
Jiří Švancara
Brno
Kurz pro mírně pokročilé mi dal docela zabrat (kurz pro začátečníky byl proti němu jen hraní v "mateřské školce"), ale zato už po první desítce lekcí jsem schopen i se svýma levýma rukama zahrát některé skladby, do kterých bych se předtím už na první pohled do not nepustil. Tento kurz mi dal mnoho a mnoho nového mně naučil. A i když jsem jím ještě neprošel až do konce, viditelně mně v hraní na klavír posunul!
Rostislav Kolmačka
Cerhenice
Tento kurz pro mírně pokročilé začátečníky naprosto splnil má očekávání ve vztahu k rozvoji mých (dosavadních chabých) klavírních dovedností a zkušeností, k čemuž mi výrazně pomohl velice příjemný a didakticko-lidský přístup lektorky Evy Lorenc. V kurzu jsem se dozvěděl jak cvičit, bez čehož hraní na jakýkoliv nástroj prostě nejde, jak vnímat nové (nově učené) skladby, a to nejen jako ťukání do správních kláves, ale jako určitý hudební projev, kterým se autor snažil něco vyjádřit. Kurz mi významně pomohl jak v rozvoji klavírní techniky, ale i hudební teorie.
Pavel
S kurzy Evičky se pojí mé samotné začátky u klavíru. Jako klavírem nepolíbený nadšenec (resp. před kurzem jsem začala docházet na soukromé hodiny výuky, bylo to však v podobný čas) jsem absolvovala kurz pro začátečníky a s nadšením i pokračovací kurz. S osobitým přístupem nás Evička vtáhla do klavírního světa. V kurzu nás čekalo plno krásných skladeb a přiměřené množství teorie (nikoli však zbytečné, ale přesně takové, kterou jsme využili při hraní a k rozšíření obzorů k danému tématu - to vše hezky zapadlo do sebe jako ozubená kolečka a každé téma tak bylo komplexní). To vše přehledně rozčleněné do jednotlivých modulů a lekcí. Celému kurzu nechyběl nakažlivý optimismus a elán lektorky. Dále mi kurz přinesl nesčetně rad, kterých si opravdu velmi cením a které moji hru posunuli o velký kus vpřed. Zmínit musím i skvělou komunikaci v "klavírní skupině", zpětné vazby a závěrečný koncert (který dokáže vyhecovat jako nic jiného!). Superlativ bych vymyslela ještě plno. Závěrem bych chtěla vyjádřit obrovské DÍKY přímo Evičce, protože si u klavíru plním velký sen a ona je toho součástí. Děkuji za ty pocity radosti a štěstí, když si zahraji krásné skladby, protože na tom máš podíl.
Pavla Cichrová
Hradec Králové
V dětství mi rodiče nedovolili hrát na klavír, přestože jsme doma měli celkem kvalitní nástroj, hrála jenom sestra, kterou to evidentně nebavilo. Já jsem prý neměla příslušné vlohy. Zato jsem z toho měla celoživotní trauma, až do doby, kdy jsem se rozhodla, že to zkusím. Bylo mi tenkrát už skoro 58. Nevěřím na náhody, proto říkám, že když jsem v té době potkala na internetu naši Evku, bylo rozhodnuto. Začátečnický kurs a kurs pro mírně pokročilé byly tou nejlepší cestou, jak se seznámit jak s teorií, tak hlavně s praktickou klavírní hrou. Všem vřele doporučuu a sama za sebe asi nedokážu nikdy za všechno dostatečně poděkovat! :o) Jitka
Jitka
Různorodé skladby, perfektní vysvětlení, různé “triky” jak to zahrát, promyšlená náplň kurzu a Tvůj pozitivní přístup je skvělý.
Dagram Tesařová
Plzeň - Plešnice
Online kurz hry na klavír pro mírně pokročilé mohu všem jen vřele doporučit. Po 47 letech, kdy jsem za sebou zavřela dveře lidušky a taky definitivně víko klavíru, při přemýšlení, co bych mohla podniknout, abych udělala radost sobě ale možná pak i ostatním (kdyby se mi třeba povedlo aspoń jedno z našich dětí přivézt k hudbě), mě napadlo, že bych to málo, co si ze svého hraní pamatuju, mohla oprášit a začala jsem na internetu hledat online kurz hry na klavír. Myšlenka přišla začátkem ledna a světe div se v pravý čas, kurz Evičky, který se mi líbíl nejvíc, tentýž týden právě začínal. Vybrala jsem si nejlíp, jak jsem mohla. Kurz je skvěle koncipován, i když moje dovednosti byly postavené na vratkých základech mých vzpomínek, nehroutila jsem se z nějakých přemrštěných požadavků, ale pokračovala jsem v kurzu se stále větším nadšením. Skladby, které jsme v kurzu procházeli, byly melodické a přesně pro mou úroveň, i když to byla vždycky výzva. A pak přišly zpětné vazby, kdy naše paní učitelka velmi citlivě reagovala na moje nedokonalé nahrávky, které jsem ji poslala. Povzbudila mě, něco pochvalila a pečlivě rozebrala všechny nedostatky. Vždy mě to pomohlo se zase posunout o kousek dál. Po skončení kurzu, který pro mě stejně pokračuje, protože materiálu ke studiu je v něm na celý rok a všechno jsem nestihla vstřebat, bych i tak ráda pokračovala kurzem masterclass, který je, jak jsem se dívala, připraven se stejnou pečlivostí jako tento. Moc za příležitost zúčastnit se tohoto kurzu děkuji.
Jana Koudelková
Tuchlovice
Kurz vede nejlepší paní učitelka, milá, ochotná, vše krásně vysvětlí, kdyby byli všichni pedagogové jako ona, tak máme úžasné školství. Splnila mi můj dětský sen. Když jsem do jejích kurzu nastoupila, uměla jsem vybrnkat pár melodií pravou rukou, teď dokážu zahrát krásné skladby oběma rukama a hlavně se dokážu sama naučit další skladby. Jedním slovem jsou Eviččiny kurzy úžasná volba. Do tohoto kurzu jsem vstupovala s docela velkým očekáváním, protože jsem měla za sebou již první kurz pro úplné začátečníky, který mě naprosto nadchl po všech stránkách. A někdy se říká, že když čekáme hodně, tak jsme pak zklamaní, ale to se v tomto případě rozhodně nestalo. I tento navazující kurz moje očekávání zcela předčil. Vysoká kvalita všech videí, vše perfektně vysvětleno, láskyplný přístup naší paní učitelky - to, co jsem očekávala se splnilo.
Eva Prokopová
Slatinky
V čem kurz moje očekávání předčil byla jeho obrovská "nadupanost". Je mnohem hutnější než první kurz. Obsahuje hodně nádherných skladeb. Učí se zde spousta nových klavírních dovedností a laťka je posunuta opravdu o pořádný kus výš. Nejednou jsem se u tohoto kurzu zapotila, např. když jsem poprvé zkoušela hrát stupnici v rovném pohybu :-). No, ale teď už ji hraju s přehledem. Jde o to, nevzdát to při prvním návalu frustrace, ale pokračovat dál a úspěch se dostaví! I když se píše, že je to kurz dlouhý 12 týdnů, já jsem měla o zábavu postaráno po celý rok! I proto si myslím, že i když se na první pohled může zdát cena vysoká, určitě neplatíte jen za 12-ti týdenní kurz. Všechna videa a materiály vám zůstávají navždy a budete s nimi pracovat ještě dlouhé měsíce (roky) po skončení kurzu. Kurz z celého srdce doporučuji všem nadšeným novopečeným pianistům každého věku!
Jana Kamarádová
Uherské Hradiště

Jak hrají absolventi mého kurzu? Poslechněte si naše online koncerty!

5/5
Naprosto dokonalý kurz, skvělé vysvětlení všech postupů,
vynikající doplňkové moduly, budu ráda pokračovat v dalším kurzu.
Eva Vorlová
Benešov
Online kurz hraní na klavír je opravdu skvělý nápad 🙂 Děkuji za něj, za možnost si splnit svůj sen a učit se hrát na piano, i když nemám čas a ani příležitost navštěvovat hodiny osobně. Ačkoliv se jedná o online kurz, je atmosféra, zpracování kurzu i zpětné vazby osobní, milé, přátelské a plné motivace. Každému, kdo se chce učit, ale má méně času nebo nemá v dosahu hudební školu, kurz moc ráda a vřele doporučím. Děkuji za krásné chvíle a velkou pomoc na mojí cestě 🙂
Lucie Dvořáková
Kurz byl skvělý. Vše perfektně vysvětleno. Vše skvěle ukázáno na videích, skladba vždy pro představu zahrána. Můžu všem jen doporučit👍
Ivana
Jihlava
Text recenze: Kurz byl perfektně připravený a velmi oceňuji pedagogické schopnosti Evičky - vše krásně a úplně do detailu vysvětleno, tak, že to člověk může procítit i na dálku přes obrazovku počítače. Vyhovovalo mi i tempo kurzu, kdy 2 týdny probíhá výuka lekcí a 2 týdny je pak volno na cvičení. Pro mě byly některé skladby náročnější, takže bych na samostatné cvičení potřebovala více času, ale jak už vím, tak práce na skladbách je běh na delší trať a dají se pak cvičit kdykoliv po skončení kurzu a dopilovat. Velmi cenné pro mě byly zpětné vazby od Evičky a jejích kolegyň. Zpětné vazby mi opravdu hodně pomohly, protože jsem získala profesionální pohled na svoji hru a rady, které mi umožní se i do budoucna zlepšovat. Moc děkuji za skvělý kurz, jsem šťastná, že jsem jím prošla a moc mě to po celou dobu bavilo.
Zuzana Tomášová
Mnichovo Hradiště
Kurz vřele doporučuji, jsem překvapená, jak dobře může výuka online dobře fungovat a přinášet takové výsledky. Vidím, že na tom má velkou zásluhu Eva, její zkušenost a preciznost, s jakou jsou videa a materiály vytvořeny. Jakožto dospělému začátečníkovi mi velmi vyhovovalo, že si můžu sama určovat, kdy se klavíru budu věnovat. Mám dojem, že při docházení na hodiny bych v rámci svého časového rozvrhu nedosáhla takových výsledků. Jděte do toho, klavír Vás pohltí a nepustí;-).
Štěpánka
Vďaka kurzu a hlavne vďaka úžasnej učiteľke Evičke, som zvládla základy hry na klavír. Nikdy by som neverila, že to môže fungovať. Skúšala som rôzne online návody, ale nedokázala som sa naučiť ani základnú stupnicu. Veľmi oceňujem prístup, spôsob výučby a hlavne podporu, ktorej sa nám študentom dostáva aj po skončení kurzu vo facebookovej skupine. Dúfam, že časom vznikne ďalší pokračovací kurz. Choďte do toho, neľutujete 😊
Erika Sener
Slovensko
5/5
Naučit se člověk může opravdu všechno a v kterémkoliv věku. Důležité je dostat prostor, který jste mi dali a ukázali cestu správným směrem 🙂
Pavel Kasl
Havlovice
Krásný den, Evi, tobě, ale i celému tvému týmu. Kurz ještě pomalu dokončuji, měla jsem na začátku skluz kvůli dovolené a také jsem nestíhala každý den cvičit. Teď už jsem ale tak nadšená, že k pianu sedám i dvakrát a vícekrát denně. Jen tak pro radost, nabít se, shodit ze sebe stres a vrátit se k sobě, zazpívat si s dcerkou, zablbnout si. Asi není slov k popsání pocitu, jaký jsem zažívala, když jsem si dokázala plynule zahrát první skladu. Bylo to znovuzrození. I přítel na mne z chodby zakřičel...Ty hraješ!! ...Ano, hraju. A to vše díky tvému kurzu, Evi. Nejen že jsi mi pomohla znovu najít cestu ke hraní, ale také jsi do mne vlila kus životního přístupu..srdečnost, radost, píli, jak krásné je sdílet naše schopnosti s ostatními, jak krásné je předávat si znalosti a dovednosti, kterými jako lidé oplýváme. Tvé lektorské schopnosti jsou neskutečné, je to celé jedna fenomenální symfonie. Děkuji, děkuji, děkuji. Přeji si se s tvým umem znovu potkat na dalším kurzu. Ráda bych napsala i nějaké mouchy, ale jsem zavalena pozitivním, takže bohužel, nic jiného kolem sebe nevidím než krásu, radost, skvělý kurz. Nejlepší po všech stránkách. Ale už končím, ať svým nadšením nezdržuji od malé Rebečky. Přeji vše dobré, Evi. Objímám.
Lenka Formánková
Říčany
Ahoj Evi. Děkuji za krásný kurz, něco takového jsem podstoupila poprvé a nevěděla jsem, co mám očekávat. Kurz mě hodně překvapil, moc jsem tomu nevěřila, že bych se mohla na dálku přes videa naučit hrát na klavír....a já opravdu umím něco zahrát 🙂 Ještě musím hodně cvičit, na klavír jsem nikdy nehrála, ale jako dítě jsem ho milovala a přála si umět na něj hrát. Pořád tomu nemůžu uvěřit, že jsi mě to naučila, velice Ti děkuji, jde vidět, že toto děláš s láskou. Přeji hodně sil do dalších Tvých krásných projektů.
Liliana Procházková
Petřvald u Nového Jičína
Tento kurz mě velmi překvapil a potěšil propracovaností a vlídným radostným vedením. Evička a její kolektiv jsou skvělí lidé, kteří umí člověka podpořit, poradit a povzbudit v jeho snaze se zlepšovat ve hraní na klavír. Každý z nás kdo kurzem prošel se mohl hodně naučit. Každý máme jiný způsob učení a porozumění, jiné podmínky, jiný volný čas a podle toho se posunujeme dál rychleji nebo pomaleji, ale posunujeme. Jsem moc ráda, že jsem tento kurz absolvovala a moc si vážím toho, co pro nás Evička dělá. Nejsem zrovna tím nejrychlejším studentem, ale snažím se učit co nejlépe a jak mi čas a okolnosti dovolí. Tento kurz velmi doporučuji všem, kteří chtějí mít dobré základy pro hraní na klavír.
Jana Přerovská
Šlapanice u Brna
Výborný kurz, hutnosť a postupné zverejňovanie lekcií, ako aj progres vo výučbe, ma celý čas motivovali pravidelne si sadať za klavír a trénovať. Aj keď nebol čas na iné, na ďalšiu lekciu sa nájsť musel 🙂 A veľmi ma posunuli aj video spätné väzby. Aj keď sú videá jednotlivých lekcií nakrútené naozaj precízne s dôrazom na každý detail, niektoré veci mi ušli a lektori ma vedeli vždy správne nasmerovať. Za 6 týždňov je to celkovo úžasný pokrok na teoretickej aj praktickej úrovni - a to som začínal bez znalosti nôt a akejkoľvek skúsenosti s klavírom. Ďakujem 🙂
Jozef Vozár
Bratislava
Kurz se mi velice líbil. Skvělá klavírní instruktáž. Perfektní kurikulum. Bohužel jsem však nestíhala každý den projít danou lekci, protože jsem potřebovala třeba o den delší trénink a nechtěla jsem začínat novou lekci, protože jsem ještě nezvládla tu před tím. Lekce byly obsahově náročné, pro mě by bylo lepší, je rozdělit do dvou dní. Jak jsem přestala stíhat, tak mě to stresovalo a pak jsem rezignovala dnes mi ještě chybí dvě lekce. Pří práci a dvou dětech je těžké vše plnit. Vaše lekce mě však nadchly a ráda bych v nich pokračovala. Doufám, že se dostanu do pokročilých. Děkuji.
Bronislava Kořená
Babice nad Svitavou
Dobrý den paní Suchánková , posílám Vám zpětnou vazbu a podělím se tedy s Vámi o své zkušenosti :). Kurz máte velice dobře propracovaný, všechny potřebné materiály, jak noty, tak praktické videolekce jsou perfektní. Jediné co jsem v průběhu kurzu postrádal bylo z mé strany více času k učení a pověnování se těžším lekcím. Před začátkem kurzu jsem věděl maximálně to, že klavír má klaviaturu 😀 no a dnes jsem schopen již oběma rukama nějaké lehké písně zahrát sám. Vím, že mám hodně co zlepšovat a jsem rád, že mi přístup do tohoto kurzu zůstane otevřený. Nicméně bych nechtěl zakrnět a určitě plánuji zakoupit v budoucnu váš další kurz pro pokročilé. PS: myslím, že si u Vás člověk přesně koupí to , za co zaplatí a dostane ještě víc 🙂 Děkuji
Špičky , Hustopeče nad Bečvou
Jaroslav Kunovský